כל מה שצריך לדעת על קרן השתלמות לעצמאיים

כל מה שצריך לדעת על קרן השתלמות לעצמאיים

זמרים ושחקנים עצמאיים יכולים לדאוג לשנים הבאות באמצעות קופת גמל לעצמאיים

זמרים ושחקנים שייכים לקבוצת האנשים אשר עובדים כעצמאיים. האומנות שלהם היא למעשה עסק לכל דבר ומזה הם מתפרנסים. אך כל עצמאי יודע שלעיתים להיות עצמאי זה אומר לדאוג לעצמך לתנאים אשר המעסיק היה דואג להם אילו הייתם שכירים.

גם כל שאר העצמאים האחרים

כמו כן, עצמאיים רבים לא מודעים לאפשרויות שלהם מבחינת זכויות ותנאים. כך לדוגמא, עצמאיים רבים אינם יודעים שהם יכולים למעשה להפריש סכומי כסף מידי חודש עבור קופת גמל לעצמאים. קופת גמל מסוג זה היא למעשה סוג של חיסכון פנסיוני אשר חובה כיום על עסקים עצמאיים. העצמאיים אשר בוחרים בקופת גמל למעשה בוחרים לעשות לעצמם סוג של פנסיה שניתן לפתוח רק בגיל הפרישה.

זוהי למעשה סוג של פנסיה בטוחה כי היא יורדת באופן קבוע, היא אינה נזילה ולא ניתן לגעת בה לאורך שנים. לאחר שתגיעו לגיל הפרישה תוכלו לקבל את כל הסכום בבת אחת או בהקצבה חודשית על פי מה שיהיה לכם נוח באותו הרגע.

היכן ניתן לבטח עצמנו בקרן פנסיה כעצמאיים?

סוכני הביטוח שקיימים כיום מכירים היטב את המסלולים השונים והמגוונים ויכולים להמליץ לכם על קרנות פנסיה שונות שיכולות להתאים עבורכם. סוכני ביטוח מקצועיים ומנוסים יוכלו למנות עבורכם את היתרונות והחסרונות של המסלולים הדונים ולעזור לכם לבחור את המסלול הטוב ביותר והבטוח ביותר עבורכם והתאם למקצוע העצמאי שלכם.

כזמרים או שחקנים אתם נתונים לשינויים רבים מבחינת יכולת השירה וההשתתפות בסרטים או מחזות בגיל מבוגר יותר ועליכם ליצור לכם עתודות לשנים הבאות קדימה אשר יבטיחו את עתידכם כאשר כבר לא תתפרנסו משירה או משחק. סוכן מקצועי יוכל בהחלט לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בנושאים אלו.

ההבדלים בין סוכן ביטוח פנסיוני לחברות הביטוח עצמן

סוכן ביטוח פנסיוני הוא סוכן מקצועי אשר למד והוכשר בתחום הביטוח, הוא עצמאי בעצמו ונותן שירותי ביטוח שונים ומגוונים. אצל סוכן ביטוח פנסיוני הלקוח למעשה מקבל שירות אישי, כאשר הסוכן הוא מתווך בין הלקוח לחברת הביטוח. בדומה לסוכן הביטוח הפנסיוני, מציעות חברות הביטוח נציגים טלפוניים שלהן אשר מסבירות על המסלולים השונים.

במקרה זה אין סוכן ביטוח אשר מתווך בין הלקוח לחברה ולמעשה מי שדואג להבין את הפרטים עד הסוף הוא הלקוח. אנו כלקוחות אשר אינם מבינים לעומק את נושא הביטוחים עלולים להתבלבל בתוך הענף הגדול הזה הכולל פרטים רבים ולעיתים נזדקק להסבר מפורט יותר אשר סוכן ביטוח פנסיוני יכול לעזור בו בצורה הטובה ביותר. כמו כן, סוכן ביטוח פנסיוני עובד עם מספר חברות ביטוח בו זמנית ויכלו למעשה לדעת באיזו חברה מציעים לכם את הביטוח הטוב ביותר במחיר הכי משתלם. זו בהחלט דרך טובה לשלם על ביטוח ולקבל את המיטב.

צוות האתר

צוות האתר

יכול להיות שזה גם ייעניין אותך