יצחק סוסתיאל, עיבוד שבבי באיכות ללא פשרות

יצחק סוסתיאל, עיבוד שבבי באיכות ללא פשרות

בעלי מלאכה כגון נגרים, מסגרים או חרשי מתכת (נפחים) ואומנים אחרים מסוגלים לייצר שלל מוצרים, אך בתהליכים איטיים למדי. תהליכים מתקדמים הכוללים שימוש במכונות חדישות וטכנולוגיות עיבוד עצמאיות משיגים תוצאות מעולות וגם – הרבה יותר מהירות. את מה שבעל המלאכה היה מסוגל לבצע בפרק זמן ממושך ולאחר התנסות במשך שנים של מיומנות נרכשת, מחרטות ומכונות לעיבוד שבבי מיצרים מהר, באיכות גבוהה אפילו יותר.

יצחק סוסתיאל מסביר בקיצור איך עובד התהליך

טכנולוגיית CNC מאפשרת לבצע ייצור המוני או סדרה מיוחדת ומוגבלת בכמותה, על ידי הרצת תוכנית ייעודית. כלומר, עיבוד שבבי מבצע תהליכי ייצור בחומר גלם נבחרים, על ידי מכונה שיודעת לכרסם בחומר. תוכניתנים מיומנים ומומחי CNC בונים ומתכננים תוכנית לייצור המוצר הרצוי. אפשרות אחרת יכולה להתאים כאשר קיים אב טיפוס מוכן. אז ניתן לבצע סריקה של דוגמא, באופן תלת ממדי. לאחר שקיימת תוכנית מוגמרת, מכונת הכרסום מבצעת את כל הפעולות הנדרשות. בזכות גמישות העבודה, ניתן על בסיס התוכנית לייצר כל כמות רצויה של מוצרים.

אילו חומרי גלם ניתנים לעיבוד

באמצעות כרסום ועיבודי שבבים אפשר לעבד סוגים שונים של חומרי גלם לכדי מוצר מוגמר. בחירת חומרי הגלם תיעשה על פי הגדרות המזמין, כאשר יש להביא בחשבון כמה גורמים. למשל, עדיף לבחור חומר גלם בעל צפיפות ידועה. שנית, המכונה יכולה להתאים לעיבוד של חומרים טבעיים אך גם של חומרים סינטטיים. בנוסף, לרוב התוצאה תהיה טובה במיוחד כאשר מדובר על חומר יציב אך לא נוקשה מדי. לדוגמא, ניתן לעבד ולעצב לוחות עץ, גושי עץ, סיבית. ניתן לעבד ולכרסם בחומרים פלסטיים שונים וכן במתכות כגון אלומיניום, בדיל ועוד.

יצחק סוסתיאל, מוניטין ושירות ללא תחרות

אחד המפעלים הידועים והמובלים בארץ לתהליכי עיבוד שבבי וכרסום הינו זה של יצחק סוסתיאל. במקום מציעים שירות ללא תחרות ומגוון רחב של מכונות כרסום ו-CNC. מתקבלות הזמנות בסדרי גודל מגוונים, עם שלל מוצרים לקהל הפרטי, למגזר העסקי, לשיווק מקומי וכן לייצוא. כושר הייצור המגוון ורמת השירות הגבוהה מלווים את המפעל מראשית דרכו.

האם ניתן לשלב בין עיבוד שבבי לעיבוד ידני

עיבוד שבבי, Machining , הינו תהליך שיכול להתבצע באופן אוטומטי כמעט לחלוטין. מומחי כרסום ואנשי CNC מפקחים את המכונות ואחראים לבדיקות שונות. יחד עם זאת, בתהליכי יצור מסוימים ניתן לשלב בין תהליכים אוטומטיים לבין עיבוד ידני. בחומרים מסוימים, כאשר העיבוד אינו יכול להגיע לגימור הנכון, אפשר להשלים את העבודה בפעולה ידנית. גם כאשר מדובר בהרכבה של כמה חלקים יחד, נהוג להיעזר בפועלים. במפעל מתקדם, ניתן לקבל הזמנות לכל מיני פתרונות הדרושים לכם. ייצור ממוכן עם או בלי פעולות ידניות והכל, תוך בקרת איכות ללא פשרות.

 

צוות האתר

צוות האתר

יכול להיות שזה גם ייעניין אותך