טיפים לחיפוי קרמיקה באמבטיה

טיפים לחיפוי קרמיקה באמבטיה

אם החלטתם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם, ככל הנראה אחת מהמחשבות הראשונות שלכם הייתה להכניס חיפוי קרמיקה איכותי. אך ישנם מספר טיפים שיכולים לסייע לכם להימנע מטעויות, טעויות שאתם יכולים לשלם עליהם ביוקר בעתיד. לכן רגע לפני שאתם מבצעים חידוש קרמיקה באמבטיה, מוטב כי תקראו את הטיפים הבאים. הם יכולים לעזור לכם לא מעט, וגם אם לא לפחות תדעו שאתם עושים הכול בצורה נכונה.

  1. אם כבר יש לכם קרמיקה באמבטיה, אל תנסו להדביק את הקרמיקה החדשה על הקרמיקה הישנה. מדובר בטעות נפוצה מאוד שלא מעט אנשים עושים, וזה יכול בעתיד לעלות לכם ביוקר. אומנם הרבה יותר זול להדביק את הקרמיקה החדשה על הקרמיקה הישנה, אך הסיכוי שהקרמיקה החדשה תחזיק מעמד זמן רב יפחת בצורה משמעותית.
  2. אתם בטח שואלים את עצמכם איזה סוג של חיפוי קרמיקה יהיה אידיאלי לאמבטיה? האם לבחור בציפוי קרמיקה מאט או ציפוי קרמיקה מבריק? אז באופן חד משמעי אנו יכולים להגיד לכם כי מרבית הלקוחות מעדיפים לבחור בציפוי מבריק כאשר מדובר על קרמיקה באמבטיה. כמובן שבסופו של יום ההחלטה הסופית היא אך ורק שלכם.
  3. איזה סוג של רובה מומלץ לעשות כאשר מדובר על התקנת קרמיקה באמבטיה? רובה אפוקסית הינה הרובה המומלצת ביותר, היא תהיה העמידה ביותר למים ותסייע לכם לשמור על הקרמיקה לאורך זמן רב יותר. בנוסף מוטב כי המרווחים בין כל אריח לאריח לא יעלו על 2 ס"מ במקסימום. אם תקפידו על הדגשים הללו הקרמיקה במקלחת שלכם תחזיק מעמד למשך שנים רבות בוודאות.
  4. מבחינת הגודל האידיאלי של קרמיקה למקלחת, ההמלצה שלנו היא לקחת אריחים בגודל של 10X10 ס"מ. ברוב המקרים הם יספקו לכם את המראה הטוב ביותר, והם גם משתלבים בצורה מושלמת כמעט בכל סוג של אמבטיה. הגודל המקסימאלי המומלץ הינו 15X15 ס"מ, והגודל המינימאלי המומלץ הינו 7.5X5 ס"מ.
  5. קרמיקה לבנה למקלחת? איזה גוון של צבע יהיה הטוב ביותר לחדר האמבטיה? כאן בעיקר הטעם האישי שלכם יכול לשחק תפקיד מרכזי, אך גם כאן נוכל לכוון אתכם קצת. אנו ממליצים לכם לא ללכת על טרנדים או אריחים בצבעים קיצוניים, בסופו של דבר אתם צריכים לחשוב על הטווח הרחוק כאשר אתם בוחרים חיפוי קרמיקה לאמבטיה.
  6. חיפוי קרמיקה למקלחת לא צריך להגיע עד התקרה את זה כל אחד מבין. אז מה הגודל האידיאלי שעד אליו צריך לחפות את קירות המקלחת? ההמלצה שלנו עבורכם היא לא לעבור את ה-2 מטר במקסימום. מדובר על גובה סטנדרטי שיספק לכם את התמורה הדרושה לכם, וגם לא יגדיל את הסיכוי להצטברות של פטריות ועובש – דרך שתצטרכו להתמודד איתו אם לא תצבעו את ההתקנה של הקרמיקה בצורה נכונה.
צוות האתר

צוות האתר

יכול להיות שזה גם ייעניין אותך

ריהוט למספרה
יופי וטיפוח

ריהוט למספרות מה הכי חשוב?

ישנם יתרונות רבים לשימוש ברהיטים במספרה. הם יכולים לספק אווירה חברתית ומקצועית. הרהיטים יכולים להתאים לצרכי הלקוחות והסטייליסטים. ריהוט נותן הזדמנות להיות יצירתי עם עיצוב

קרא עוד »
מיגון אש פסיבי
טיפים

חשיבות של מיגון אש פסיבי

למרות שזה לא רעיון חדש, מערכות מיגון אש פסיביות הופכות פופולריות יותר ככל שבעלי בתים ובוני מתעניינים יותר באמצעי המניעה שהם מציעים. מהי מיגון אש

קרא עוד »